آیا بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارد
نوشته شده توسط : Andy

آیا بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 600 نیاز به دیالیز دارد

بیمار کلیه هنگامی که سطح کراتینین خود را به میزان معینی افزایش می دهد، پزشک محلی ممکن است به این فکر کند که دیالیز را برای کاهش سطح کراتینین بالا و تسکین علائم بالینی انجام دهد. اما به عنوان سطح کراتینین بیمار به 600umol / L افزایش می یابد، آیا او لازم است برای پذیرش درمان دیالیز؟ به عنوان یک دکتر کلیه، دوره ای را برای شما توضیح خواهم داد.

اگر چه دیالیز می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک کند، همچنین می تواند برخی از عوارض جانبی و واکنش نامناسب به بیماران را ایجاد کند. اما در طب غربی هیچ درمان مناسب دیگری به جز دیالیز یا حتی پیوند کلیه وجود ندارد، به طور جدی تر به بیماران در هنگام دیالیز متوقف می شود، سطح کراتینین دوباره افزایش می یابد و واکنش نامطلوب بیشتر باعث مرگ آنها خواهد شد. برای اینکه عملکرد کلیه آنها تقریبا تمام شده و تومورهای بیشتری از بدن دفع نشوند، قند خون و فشار خون را نمی توان به خوبی کنترل کرد، سلول های قرمز خون را نمی توان برای EPO کافی تولید کرد، که منجر به کم خونی شدید می شود. و الکترولیت و پایه اسید، تعادل غیر طبیعی را نشان می دهند که زندگی بیمار را تهدید می کند. سپس اگر بیمار درمان دیالیز را دوست ندارد، باید دارو دیگری را برای تخلیه سموم انتخاب کند. در حال حاضر طب گیاهی چینی می تواند به بیماران کمک کند تا عملکرد کلیه را بازگردانند و از دیالیز جلوگیری کنند. بیشترین مزیت این درمان طبیعی هیچ اثری جانبی برای بیماران نیست. کارشناسان کلیه در پکن Tongshantang بیمارستان طب چینی سنتی درمان طبیعی را توسعه داده و مجموعه ای از درمان طبیعی، از جمله درمان حمام درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، درمان پزشکی میکرو چینی، Moxibustion درمان، Fumigation درمان، Cupping درمان، طب سوزنی درمانی و غیره این درمان طبیعی می تواند بیماران کلیوی را تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه خود را به تدریج و کمک به اجتناب از دیالیز و یا حتی پیوند کلیه.

درمان طبیعی می تواند به تخلیه مقدار زیادی از سموم و پسماندها از بدن، سپس شرایط داخلی بسیار تمیز است که می تواند درمان خوبی برای درمان دارویی گیاهی، مواد فعال در طب گیاهی می تواند به ضایعه کلیه نفوذ به انتشار اثر دارو به طور مستقیم، dilated عروق خونی و ترویج گردش خون در کلیه. سپس ایسکمی و هیپوکسی را می توان بهبود بخشید تا اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را به کلیه منتقل کند، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می توانند خود را تعمیر کنند و دوباره عملکرد آن را دوباره بازگردانده شوند، یعنی اصل درمان طبیعی است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدست آورید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: